Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Contact Center Associate - Croatian (plus English) Hybrid | |
Financial Support Advisor - US shift (Monday to Friday, 2:00 pm - 11:00 pm) Aplica fara CV | |
Technical Engineering Support Advisor Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (408) |
Customer Support – call center
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Aleph News active.Vezi toate job-urile Customer Support – call center active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro |
Angajator: | Aleph News |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.08.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Aleph News este o televiziune comercială din România, lansată la1 septembrie 2020.
Este prima televiziune din România bazată pe conceptul de „social television”.
Aleph News prezintă știri autohtone și globale cu un format de imagine atât 16:9, cât și 9:16, targetul acestui canal fiind publicul smart.
Aleph News este prima televiziune lansată din seria de canale tematice ale trustului Aleph Media.
Pentru a ține constant publicul conectat cu actualitatea, Aleph News este prezent la toți marii operatori de cablu din România: Orange, Telekom, Vodafone, RDS & RCS, INES, NEXTGEN, dar și în social media (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube), dar și pe site-ul alephnews.ro, unde transmisia live se poate vedea 24/7.
Cerinte
• Studii superioare finalizate
• Limba engleza – nevel avansat
• Cunostinte medii in utilizarea pachetului Microsoft office
• Cunostinte avansate de navigare pe internet, de lucru in online
• Cunostinte de ecommerce si servicii tip customer care
• Aptitudini de comunicare orala si in scris
• Persoana organizata, cu valeitati tehnice
• Persoana proactiva
Responsabilitati
• Testarea platformelor si monitorizarea bug-urilor
• Monitorizarea si rezolvarea tichetelor primite pe e-mail si telefon
• Consilierea utilizatorilor in vederea utilizarii platfotmei
• Crearea de prezentari how-to pentru toate actiunile de pe platforma
• Monitorizarea activitatii utilizatorilor
• Realizarea de raportari specifice activitatii
Beneficii
- Training-uri
Raporteaza eroarea la